Bij veel bedrijfskundige opleidingen is de centrale boodschap ‘zet de klant centraal’. Daar is op het eerste gezicht niets mis mee natuurlijk. Als je zorgt voor blije klanten, wordt er waarschijnlijk winst gemaakt, en dat vindt de aandeelhouder helemaal prima. Maar wij vinden dat toch wel een beetje kortzichtig. Ja, de belangen van de aandeelhouder zijn belangrijk. Maar er zijn nog wel andere partijen die een belang hebben bij ons bedrijf. Wat denk je van de medewerkers, en hun gezinnen? Of onze klanten? In het DNA van XY zitten deze stakeholders en hun belangen nauw verweven. Dat leggen we graag even uit.
De XY-bedrijven geven adviezen, voeren analyses uit, begeleidt implementaties, bedenkt strategieën, en nog veel meer. XY Solutions Group regelt alle randzaken voor de XY-bedrijven zodat zij zich volledig kunnen focussen op de inhoud: het oplossen van jullie uitdagingen.
Het XY-ManifestBij XY zorgen we goed voor onze mensen. We zorgen voor een prettige en intellectueel uitdagende omgeving met een gezonde werkdruk. We geloven dat veel van onze innovatiekracht en ons groeivermogen ligt bij onze medewerkers. Daarom investeren we tijd, energie en geld in onze mensen en geven we ze direct invloed op de koers van de onderneming. Zo krijgen we gelukkige en goed ontwikkelde professionals die iedere dag weer zin hebben om unieke waarde te creëeren.
Ben je benieuwd naar wat een samenwerking met XY voor jullie kan betekenen? Voel je vrij om contact op te nemen. We helpen graag.